Naklejki, subtelne formy reklamy

u i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.O DTPZ czasem pojęcie DTP zaczęło odnosić się także do przygotowywania dokumentów do publikacji w postaci elektronicznej (cyfrowej). Proces DTP rozpoczyna się wprowadzeniem do komputera teks

Naklejki, subtelne formy reklamy naklejki reklamowe Warszawa
Niewielki wymiar reklamy, czyli to ciekawa metoda na subtelną promocję naszego produktu czy też firmy. Dodatkowo stronę internetową, wizytówki oraz wszelkie formy marketingu i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.

O DTP

Z czasem pojęcie DTP zaczęło odnosić się także do przygotowywania dokumentów do publikacji w postaci elektronicznej (cyfrowej). Proces DTP rozpoczyna się wprowadzeniem do komputera tekstu i obrazu. Poszczególne elementy graficzne podlegają następnie indywidualnej obróbce, a na tekst jest nanoszona korekta. Następnie odbywa się zasadnicza część procesu, czyli ułożenie stron publikacji z tych wszystkich elementów gotowego projektu, łącznie z naniesieniem informacji dla drukarza i introligatora. Na tym etapie pracy można również umieścić informacje o obrazie całej składki (patrz: impozycja). Czynność końcowa to zapisanie danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub (coraz częściej) pliku PDF. W ramach DTP można również zarządzać przepływem prac w drukarni oraz sterować urządzeniami przygotowalni poligraficznej, jak i samej drukarni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP


Naklejkowa reklama

Naklejki lub jak ktoś woli, nalepki to doskonały materiał marketingowy, który można przykleić na produktach, na witrynie sklepowej lub jak reklama jeżdżąca na samochodach firmowych. Grafik projektując taką naklejkę może puścić wodze fantazji i poszaleć z forma, kształtem i typografią.

Niestety nie każdy zakład poligraficzny ma w swojej ofercie druk naklejek, ale w większości miast znajdziemy przynajmniej jeden taki zakład, który specjalizuje się w tego typu druku. Najlepsze naklejki powinny być jeszcze odpowiednio uszlachetnione i utwardzone, aby były jak najbardziej odporne na warunki atmosferyczne i promienie UV.


Jak uzyskać dowolny kolor do druku

Każdy druk musi posiadać wzornik barw, które wykorzystywane są w całym procesie. Nie jest tajemnicą, że tusze są mieszane, aby uzyskać więcej barw. Podstawową przestrzenią barw w druku jest CMYK, na którą składają się kolejno kolory:
C - Cyjan, odcień koloru niebieskiego
M - Magneta, czyli inaczej karmazynowy
Y - Yellow (Żółty)
K - Black (Czarny)
Łączenie tych kolorów umożliwia uzyskanie każdej barwy, którą potem można przenieść na druk np. naklejek, wizytówek czy plakatów. Istnieją różne metody druku i mieszania barw, jednak właśnie CMYK jest tym najpopularniejszym i stosowanym zarówno profesjonalnie jak i w biurowych drukarkach i maszynach wielofunkcyjnych.